Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 18:29:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00788 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Tinu küla, Kopika, Valga maakond, 
Valga vald, Tinu küla, Kopika, Valga maakond, Valga vald, Tinu küla, Kopika 
(Kopika akupank, Kopika 330/33kV Alajaam, Müratõkkevall) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1 p 2 (7) Pädev asutus esitab 
ehitusloa eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega; 2) 
arvamuse avaldamiseks asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib 
ehitis või ehitamine puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27294042>  (menetlus nr: 
474463), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister